Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego - Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego

8 grudnia 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).

8 grudnia 2021 r weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego  (dz u 2021 poz1641).

Ustawa określa zasady otwartości danych, zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.

Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w jakimkolwiek celu.

 

Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:

Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

ul Bosacka 42, 47-400 Racibórz
 

e-mail: komendant@raciborz.ka.policja.gov.pl

 

 

Pliki do pobrania

  • Wzór wniosku
    Data publikacji 23.02.2023 14:53
    (doc 45.5 KB)
    Wzór wniosku

Metryczka

Data publikacji : 04.09.2020
Data modyfikacji : 12.02.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
Osoba udostępniająca informację:
Mirosław Szymański Oficer Prasowy
Osoba modyfikująca informację:
Mirosław Szymański
do góry